Romantiske tegneserierHævnens kraft, Sår kærlighed til den unge mester, Lidenskabens storm
Min frue, Varmen fra kærlighedsgælden, Ægteskabets falske kærlighed
Romantisk kærlighedsslot, Det begærede hjerte, Min søde livvagt
Kærlighedens kraft, Hævnens fælde, Det romantiske kærlighedsslot
Kærlighedsfælde, Kærlighedens løfte, Den uskyldige første kærlighed
Forloveden venter på bryllupsdagen, Evigt kærlighedsløfte
Tyven Kleopatra, Det fortabte hjerte, Vores himmel, Den generte pige, Blomsten i mit hjerte, Så meget kærlighed og hævn, Syv dage med min kærlighed, Den unge mand forfører kærligheden
Drømmenes gudinde, At kende det rene hjerte, Kærestens flugt, Blå have, Er du Askepot? Lad mig kramme dig for at forfriske dig, Stram dit kram for at sige, jeg elsker dig, eller vil jeg være beruset af kærlighed? Den elskede skurk
Bruden i mørket, Evig kærlighed, Blomster til hjertet, En nat fuld af kærlighed
Den smukke mands detektiv, Den særlige engel, Væddemålet på kærlighed, Hvordan er kærlighed?, Drømmeprinsen
Ørkenprinsens kæreste, Jade-ansigt detektiv, Syndigt hjerte, Dejlig skurk, Fræk dame
Hjertets begær, Yndlingsheltinde
En dames slave, En gentlemans tyv
Et damehjerte
En uforglemmelig første kærlighed, Uforberedt kærlighed, Ønsker en lidenskabelig kærlighed, der rammer hjertet
Kærlighed uden for hjertet, Makeup til at styrke kærligheden, En modig pige, En cool fyr, Vær ikke sød, Din livvagt beskytter hende
Et kærlighedskys i sandet, En kærlighedsskæbne over landet
En ørkengud, Forelskelse i en charmerende sheik
En nat i sheikens arme, Kongens hjerte
Et hjerte forelsket i et bondehus, Jeg vil kun elske dig, Et hus af kærlighed Vi er så hadefulde, lad os forelske os, hæld dit hjerte i den unge læge, en cool bodyguard
Kan ikke stoppe med at elske, fange hjertet af en Playboy-læge, Amors skæbne
Et sødt kærlighedsspil, en engel der søger kærlighed, stjæler hele dit hjerte
Et Playboy-kærlighedstrick, Amors kærlighedspil, en rugebrud
En spansk mands charme, en hjertefælde, regnbuerosen-prinsessen
Mistænksom over for en playboys kærlighed, vores kærlighed er uden for rækkevidde, en midlertidig ægtemand
Stærk charme, en kærlighedsrivalisering, en brudgom der venter på kærlighed, en ung designers hjerte er fuldstændig knust
En prinsesse ved vejkanten, en drøm om kærlighed natten over, en sød weekendkærlighed
Første kærlighed, uforglemmelig, en ung pige forelsket, en læge der beder om kærlighed, en skjult kærlighed, et falsk ægteskab
Den søde duft af kærlighed, der venter på én kærlighed som hjertet
En prinsesse fra et fremmed land, et midlertidigt par, kærlighedens ild i hævnens ar
Charmen af Paris, kærlighedens forbandelse på en rubinhalskæde, et spil om kærlighedsbedrag
En fange af hjertet, hævnens lidenskabelige flamme, en midlertidig kærlighedskontrakt
Magien i det blå hav, en pludselig kærlighed der rører hjertet, en mystisk engel
Min elskede fjendes ansigt, min elskede superchef, en falsk brudgom der tigger om kærlighed
Tilfældigvis forelsket i hævnens ar, forelsket i en siciliansk mand, kærlighedens søde charme
Angriber kærligheden for at erobre dit hjerte, jeg er stadig ved din side, en mystisk piges bedrageriske kærlighed, en kærlighedsformel, en blind date med en ung lærer, kærlighed med en ung mand
En kærlighedsskabende charme: En ny kærlighed, at give alt, og hvad så? Jeg har en ung kæreste, min elskede værelseskammerat, denne kærlighed er helt din.
Den mest charmerende engel, mit hjerte fanget i kærlighed, djævelens brud.
Catwalk-englen, mest hævn, mest kærlighed, venter på drømmen om sød kærlighed.